Degëzimi kompleks

Kushtet e njëpasnjëshme

Ekzistojnë detyra në të cilat, kur nuk plotësohet një kusht, një tjetër duhet të kontrollohet, dhe nëse ajo gjendje nuk është e vlefshme as atëherë kontrollohet një e treta etj. Për të shmangur shkrimet

në Python ne përdorim fjalën e veçantë elif, e cila qëndron për else dhe dhe vazdhon me if në rreshtin vijues. Pra, ne kemi një kod më të lexueshëm:

Shënim 1: Çdo numër i deklaratave të njëpasnjëshme elif mund të përdoret në këtë mënyrë.

Shënim 2: Pjesa

është opsionale dhe mund të lihet nëse nuk është e nevojshme.

Shembuj dhe detyra

Shembull - body mass index:

Indeksi i masës trupore (i shkurtuar bmi) përdoret për orientim të shpejtë në lidhje me shkallën e mbipeshes ose humbjes së peshës. Formula për llogaritjen e indeksit të masës së trupit është :math: bmi = {m mbi {h shumëzim h herë}, ku m është masa në kilogram dhe h është lartësia në metra. Vlerat bmi interpretohen si më poshtë:

     - deri në 18.5: person i kequshqyer      - nga 18.5 në 25: person me peshë normale të trupit      - nga 25 në 30: mbipesha      - mbi 30: person i trashë

     Shkruaj një program që merr peshën dhe lartësinë e një personi dhe pastaj shkruaj se cilës kategori ai person i përket (vlerat kufi i përkasin një kategorie më të ulët).

Një zgjidhje e mundshme është dhënë më poshtë. Konsideroni pse nuk është e nevojshme të përdorni kushte logjike komplekse (të ndërtuara me fjalë ose, ose, jo) në këtë zgjidhje.

Detyrë - kategoritë e moshave të lojtarëve:

     Basketbollistët e rinj regjistrohen në fillim të sezonit të basketbollit në njërën nga kategoritë e moshave, në bazë të sa viteve ato kthehen në vitin kalendarik në të cilin fillon sezoni. Rregullat e regjistrimit janë si më poshtë:

     - 10 dhe nën - asnjë kategori      - 11 ose 12 vjet - pionierë më të rinj      - 13 ose 14 vjeç - pionierë      - 15 ose 16 - kadetë      - 17 ose 18 - juniors      - 19 vjeç e më të vjetër - të moshuar

     Shkruani një program që merr moshën e një basketbollisti në vitin kur regjistrohen dhe heqin kategorinë e tyre të moshës.

Detyrë - numri rendor:

     Shkruaj një program që ngarkon një numër të plotë nga 1 në 6 (përfshirë kufijtë) dhe shtyp numrin e duhur rendor me shkronja. Për shembull, nëse numri i 6 është i ngarkuar, “6” (pa thonjëza) duhet të shtypet.

Degëzimi fole

Degët e foleve janë deklarimet if në degët e deklarimeve të tjera if. Deklarimet e vendosura if mund të gjenden në njërën ose tjetrën, ose në të dy degët e një deklarimi më të madhe if. Kjo mënyrë e përcaktimit të deklarimit if mund të shkoj në në çdo thellësi, por duhet të kihet parasysh se programet mund të bëhen të vështira për t’u kuptuar saktësisht dhe vështirë për tu mbajtur.

Në shembullin e parë, ne sigurojmë me qëllim një program me tre nivele të deklarimeve të vendosjes në gjumë if, për t’ju ndihmuar të imagjinoni se si një program me deklarime edhe më të thella dhe më të gjata if mund të duken. Në shembuj dhe detyra të tjera, ne do të kufizohemi në një nivel të futjes së deklarimeve if.

Shembuj dhe ushtrime

Shembull - gjeje kush

     Janë tetë fëmijë në lagje që janë shpesh bashkë. Emrat e tyre janë: Alice, Ben, Charlotte, Daniel, Emily, Frankie, Gabriella dhe Harry. Alice, Ben, Charlotte dhe Daniel shkojnë në seksionin e programimit, dhe Alice, Ben, Emily dhe Frankie në seksionin e sporteve. Drejtoresha e shkollës dëshironte të lavdëronte një prej fëmijëve për disa vepra, por nuk e dinte emrin e asaj fëmije.

     Shkruani një program që shtron tre pyetje, pranon përgjigjet e atyre pyetjeve (shkronja ‘y’ për po, dhe çdo përgjigje tjetër jo) dhe shtypni emrin e fëmijës në fjalë. Pyetjet që shtron programi janë:

     - A është vajzë?      - A shkon në seksionin e sportit?      - A shkon në seksionin e programimit?

Vini re se programet me degë me fole mund të modifikohen për të përdorur vetëm kushte të njëpasnjëshme dhe formuar me elif, pa u futur në thellësi të if. Duke vepruar kështu, ne përdorim kushte komplekse, të cilat i ndërtojmë duke përdorur operacione logjike and, ose dhe jo.

Detyrë - udhëkryq:

    Ka një kryqëzim të rrugëve A dhe B. Edhe numrat e shtëpive në Rrugën A janë në të djathtë dhe ato të çuditshme janë në të majtë. Në anën e barabartë (të djathtë), numrat deri në kryqëzim janë nga 2 në 200, dhe pas kryqëzimit janë ato më të mëdha se 200. Në anën e çuditshme (të majtë), numrat deri në kryqëzim janë nga 1 në 177, dhe pas kryqëzimit ato janë ato nga 179 e tutje.

    Shkruaj një program që ngarkon një numër shtëpie në rrugën A dhe përgjigjet nëse ai numër është para ose pas kryqëzimit dhe në cilën anë të rrugës A është në të. Për shembull:

    - për numrin 128, shtypni “në anën e djathtë, përpara kryqëzimit”     - për numrin 284 të shtypura “në anën e djathtë, pas kryqëzimit”     - për numrin 177, shkruani “në anën e majtë, përpara kryqëzimit”     - për numrin 219 shkruaj “në anën e majtë, pas kryqëzimit”

Ndihmë: Pas ngarkimit, së pari duhet të kontrolloni nëse n është i njëtrajtshëm, d.m.th. nëse: matematika: n % 2 == 0.

Detyrë - studimi:

     Prindërit e John i thanë atij se nëse ai merrte katër ose pesë në matematikë dhe anglisht, ai mund të shkonte në një turne pasdite në futboll, përndryshe ai duhej të mësonte lëndën ose lëndët nga të cilat merrte notë (a) më pak se 4 (notat janë nga 1 në 5, 1 është më e keqja, 5 më e mira).

     Shkruani një program që ngarkon së pari klasën e matematikës së Gjonit dhe më pas klasën angleze dhe shtyp një mesazh për Gjonin. Për shembull:

     - për klasat 2, 3 shtypni “mësoni matematikë dhe anglisht”      - për klasat 3, 4 shtypni “mëso matematikën”      - për klasat 4, 2 shtypni “mësoni anglisht”      - për notat 5, 4 shtypni “shkoni në turne”

Detyrë - veshja:

     Ian është duke shkruar një program që lexon temperaturën aktuale (në gradë Celsius) dhe mundësinë e shiut (nga 0 në 100) nga faqja e internetit e motit, dhe bazuar në atë informacion, ajo shkruan një rekomandim nëse do të sillni një xhaketë (e cila ka kapuç) ose një ombrellë, ose asnjë nga këto dy. Ian zgjodhi këtë rregull:

     - kur temperatura është nën 21, këshilla duhet të jetë: “vish xhaketën”      - kur temperatura është 21 ose më e lartë dhe mundësia e shiut është mbi 50, rekomandimi është: “sillni një ombrellë”      - kur temperatura është 21 ose më e lartë dhe mundësia e shiut është deri në 50, këshilla duhet të jetë “ju mund të shkoni në një T-shirt”

     Detyra për ju është të shkruani një program që ngarkon më parë temperaturën, pastaj mundësinë e shiut, dhe më pas shtyp një rekomandim.