For praktikë

Në këtë seksion do të praktikojmë përdorimin e for

Ushtrime

Tre herë lart dhe poshtë

Karel është në një bord drejtkëndor prej 5 rreshtave dhe 7 kolonave dhe duhet të arrijë në kutinë e poshtme të djathtë.

Kareli duhet të përsërisë një veprim kompleks tre herë, domethënë të shkojë në kolonën tjetër në të djathtë, të shkojë në krye të kolonës, të shkojë në një kolonë tjetër në të djathtë, të zbresë në rreshtin e parë dhe në fund të kthehet drejt kolona e fundit për t’u përgatitur për përsëritjen tjetër.

Përfundoni programin, duke marrë parasysh që sporteli në for deklarimet që shkruani nuk duhet të emërohet i (ky emër tashmë përdoret në loop/in e jashtëm).

Please try loading this page in HTML5 enabled web browsers. All the latest versions of famous browsers such as Internet explorer, Chrome, Firefox, Opera support HTML5.

(Karel_for_up_col_down_col_constant)

Sill të gjithë topat nga të gjithë fushat

Kareli duhet të sjellë të gjitha 12 topat në kutinë fillestare.

Karél duhet të përsërisë “hapin në kolonën tjetër dhe ta zbrazë” katër herë dhe përfundimisht të kthehet në kutinë fillestare dhe t’i hedhë të gjitha topat. Kareli mund ta zbrazë secilën kolonë duke përsëritur “lëviz një hap përpara dhe ta marr topin” tre herë, dhe pastaj të kthehet në fund të kolonës, përballë kolonës tjetër.

Plotëso programin.

Please try loading this page in HTML5 enabled web browsers. All the latest versions of famous browsers such as Internet explorer, Chrome, Firefox, Opera support HTML5.

(Karel_for_fetch_from_matrix)

Loop tresh

Tani, ka 4 topa në secilën nga 6 sheshet, të ngjashme me detyrën e mëparshme. Kareli duhet të sjellë të gjitha 24 topat në sheshin fillestar.

Dallimi i vetëm (krahasuar me detyrën e mëparshme) është se deklarim tani pick_ball () duhet të jetë në një loop shtesë, e treta në thellësi. Gjithashtu, numri i topave që Karel lëshon në kutinë fillestare (në fund të programit) është i ndryshëm. Prandaj, një mënyrë pak më e lehtë për të zgjidhur detyrën është kopjimi i programit të mëparshëm dhe modifikimi i tij.

Please try loading this page in HTML5 enabled web browsers. All the latest versions of famous browsers such as Internet explorer, Chrome, Firefox, Opera support HTML5.

(Karel_for_fetch_24_from_matrix)

Ngjitje dhe zbritje

Kareli duhet të ngjitet në grupin e parë të shkallëve, pastaj të zbresë ato të tjera dhe të përfundojë në këndin e poshtëm të djathtë.

Tani kemi nevojë për dy sythe njëra pas tjetrës (jo të loops). Në lakin e parë, Kareli duhet të ngjitet në shkallën e parë dhe të zbresë shkallën e dytë në loop e dytë. Në secilën loop, Kareli duhet të kryejë 4 veprime që përfaqësojnë një hap lart ose poshtë shkallëve.

Please try loading this page in HTML5 enabled web browsers. All the latest versions of famous browsers such as Internet explorer, Chrome, Firefox, Opera support HTML5.

(Karel_for_stairs_constant)

Merr topin në shkallë

Kareli duhet të përfundojë përsëri në këndin e poshtëm të djathtë, dhe gjatë rrugës ai duhet të marrë të gjitha topat.

Një mënyrë e mirë për të zgjidhur këtë detyrë është të filloni nga zgjidhja e detyrës së mëparshme. Këshillë: kopjoni zgjidhjen e detyrës së mëparshme këtu, dhe pastaj futni sythe për marrjen e topave.

Please try loading this page in HTML5 enabled web browsers. All the latest versions of famous browsers such as Internet explorer, Chrome, Firefox, Opera support HTML5.

(Karel_for_stairs_and_balls_constant)