Detyrë - Byrzylyku

Në një shkollë fillore, në fund të klasës së dytë, nxënësit u paraqesin prindërve të tyre atë që mësuan gjatë klasës së dytë. Gjatë ngjarjes, disa studentë duhet të mbajnë rrathë, të cilat duhet të shfaqin lule kur studentët që i veshin lëvizin duart.

Një byzylyk, i cili shfaq lule mund të bëhet duke përdorur një pajisje Micro:bit. Shfaqja e luleve do të simulohet nga LED që ndizen dhe fiken çdo herë që përdoruesi lëviz dorën e tij / saj.

_images/Narukvica1.png

Për të bërë byzylyk, do t’ju duhet:

Është e nevojshme të programoni Micro:bit për të treguar një lule në ekranin e tij (rrjet 5 LED LED) sa herë që përdoruesi shtrëngon dorën e tij / saj.

Hapi 1

Shkoni në https://makecode.microbit.org/.

Ne duam të krijojmë një program, i cili do të lejojë që ekrani Micro:bit të tregojë një lule sa herë që bëhet një lëvizje, më saktë, ne duam të regjistrojmë çdo lloj lëvizjeje me pajisjen Micro:bit duke përdorur përshpejtimin e tij. Ekrani nxjerr pamjen e dëshiruar (duke ndezur LED) vetëm kur zbulohet një lëvizje.

Për zgjidhjen e kësaj detyre, ne do të përdorim një nga blloqet e kushtëzuar (blloqet degëzuese) me kushtin që të jetë bërë një lëvizje. Cila linjë (degë) e kodit do të përdoret nëse varet nëse kushti është përmbushur apo jo. Nëse një lëvizje është regjistruar, pajisja Micro:bit do të shfaqë një lule, dhe nëse jo, LED do të qëndrojnë të fikur.

Hapi 2

Filloni një projekt të ri dhe tërhiqni bllokun if..then nga kategoria Logic në bllokun forever, të vendosura në kategorinë Basic.

Blloqet e vendosura brenda bllokut foever do të funksionojnë derisa të fiket Micro:bit.

Zvarrit bllokun uslov1 (vendosur në kategorinë Input) në fushën hyrëse për gjendjen uslov.

Nga lista drop-down e bllokut uslov1:

_images/s81.png

zgjidh opsionin shake. Ky opsion regjistron lëvizjet.

_images/s101.png

Bazuar në vendosjen e detyrës, një lule do të shfaqet në Micro:bit kur të jetë regjistruar një lëvizje (d.m.th. në rastin tonë kur kushti është përmbushur). Është e nevojshme të tërhiqni blloqet për shfaqjen e luleve (të cilat ndizni LED të veçantë) nga kategoria Basic në degë (kushti i përmbushur, ose dega YES):

_images/s12.png

Ne do të përdorim tre blloqe show led për shfaqjen e luleve. Këto blloqe do të përdoren për të shfaqur imazhin e dëshiruar të një lule. Pamja e programit kur është bërë një lëvizje:

_images/s131.png

Bazuar në vendosjen e detyrës, ekziston gjithashtu një kusht që thotë se nëse një lëvizje nuk është regjistruar, asgjë nuk duhet të shfaqet në Micro:bit. Për ta arritur këtë, duhet të shtojmë një degë, e cila do të ekzekutojë blloqe të caktuara kur kushti nuk është përmbushur (në rastin tonë, kur nuk ka lëvizje). Ne mund ta shtojmë këtë degë duke klikuar në shenjën plus. Në këtë degë do të shtojmë bllokun clear, i cili përdoret për të pastruar ekranin Micro:bit.

Pamja finale e byrzylykut:

_images/s161.png

Stimulimi:

_images/s171.png

Hapi 3

Shkarkoni skedarin .hex në kompjuterin tuaj duke klikuar në butonin dugme1 ose butonin dugme2. Micro bit do të jetë gati për të filluar punën pasi të keni tërhequr skedarin mbi të.

Kur të përfundoni programimin e Micro:bit, vendoseni në rastin e bërë tashmë me byzylyk dhe filloni ta përdorni.

Byzylyku:

_images/Narukvica2.png